2011年11月22日星期二

MARDER III M (四)


繼續制作! __ (沒有更新網誌原來已有一段時間,實在太懶散了.)
駕駛室內部要填補打磨.



參考一些圖片, 用PE件、銅管、廢膠追加細節.










PAK 40 反坦克炮 , 用田宮的原件加上 RB 金屬炮管而成.




炮盾部份追加PE件




履帶方面,經BLOG友“貴”兄介紹,在拍賣網上買了 TRISTAR 的出品! (最重要是價廉物美!)



剪件和試組! (履帶吻合度不錯,只要驅動輪加厚大約0.3mm即可)



正在制作得如火如荼之際,卻發現了一個新問題,炮彈儲存筒在比例上似乎過長!



對比一些資料圖片! (從圖片中可以判斷,儲存筒的長度應該比固定的支架短)




“田宮”套件的炮彈和“沃雅”附上的金屬炮彈 ! (炮彈在比例上兩個廠家相約,儲存筒真的做長了)






晴天霹靂! 廠家為何會有這種錯誤. ( 起初做儲存筒的時候,只是埋頭傻腦去幹,沒有留意問題,自己也太大意了)

如果不修正照用上,似乎不能衝破自己心理關口.

修改當然又要花上漫長的時間!

距離完成作品的時間尚未見曙光.............待續!





 

4 則留言:

  1. "炮彈儲存筒在比例上長"可能pe廠本身都無試砌過.
    因為pe試辨出錯要重新比錢做過菲林.
    同埋砌pe實在太煩人了.再加上10個買補品既8個都唔砌.
    咁就過關啦!!
    [版主回覆11/27/2011 00:48:53]廠家自己無試砌就出貨,只想過關就算,真係無誠意!
    [貴回覆11/23/2011 23:30:09]*//再加上10個買補品既8個都唔砌. 咁就過關啦//* 中晒!我幾十份pe,只係用過三四份。

    回覆刪除
  2. 仲有第三張相.天線座下面件pe,對返相應該係長方形窩....
    [版主回覆11/27/2011 00:54:55]套pe件甩甩漏漏實在太多,睇怕要列入去長期作戰計劃! (慢慢再執喇!)

    回覆刪除
  3. (1) 你真係砌得好靚。裝彈匣PE真係長左D,皮帶扣包唔到直彈身,好似只係包住斜彈尖。要改好大鑊。(2) 第11張圖的防彈盾下部pe件上的頂拄圈未補平。:P (3) 我原以為兩三日可以搞惦條Tristar履帶然後寫帖,結果我花了幾星期到而家…;希兄請細查履帶塊,有很多導齒是實心而不能用的…。又,最好你還未加寬前驅動輪和後惰輪,不理想的;要修改履帶導齒才成。
    [版主回覆11/27/2011 01:10:38](1)無錯皮帶扣真係包唔到直彈身,如果唔改係做唔到應該有效果,想唔改都唔得。(2)係喎走漏眼添! 多謝提醒! 要再執執佢!
    (3)要再次多謝你介紹,"履帶塊有很多導齒是實心而不能用的"呢個都唔係好嚴重,前驅動輪和後惰輪我未加寬,到時自己執生喇!

    回覆刪除
  4. 初步睇來Aber可能比Voyager好少少, 履帶唔記得提c hing tristar都出咗, 好在有貴爺! 想問問tristar履帶其實係唔係砌唔倒可動?
    [版主回覆11/28/2011 22:49:52]男兄:Aber PE我未買過,但Voyager呢套PE,真係令我啼笑皆非.
    貴兄:你寫Tristar連接履帶制作報告好正,小弟可以有得參考了.
    [貴回覆11/28/2011 21:52:38]男哥,嚴格講Tristar的只算連接履帶,可動性極低,除非自行改造。我剛寫了關於它的(http://goo.gl/93G0t),見笑了。:P

    回覆刪除