2011年12月2日星期五

M113A1 ACAV (二)

繼續進行!



上色方法: 嘗試了上明下暗的 Color Modulation 方法,分別用 "深橄欖"色 和 "橄欖綠"色調配出各深淺色調.

其他部份上色,上水貼的程序,亦因為製作時太專注及投入,忘記拍照了!



舊化方面,做了少量漬洗和泥塵後,首次嘗試了用油彩做濾鏡效果.


分別用白、黃、淺啡、深啡和黑色.




不規則點上各處,再用琺瑯漆溶劑 (田宮X-20)稀釋.

最後加上"LEGEND"的樹脂裝備,大功告成!





 


這次製作過程,可謂十分緊湊.

因為在製作"田宮_ MARDER III M" 時,波折重重,花費太多時間,十分氣餒,只好暫時擱置下來.

所以製作此車時決定要用"快馬加鞭"的心態去完成,不致製作模型的熱情減退.

加上時間上接近 "香港比例模型會__ 2011年公開模型比賽",所以決定趕工製作參加.

最終完成了,趕得上參與其中.

3 則留言:

  1. 不慍不火,沒有那些誇張的舊化,正!
    [版主回覆12/02/2011 22:53:55]多謝欣賞! 其實仲有好多改善空間,希望下一次可以再做好D喇!

    回覆刪除
  2. 原來呢部M113係c hing的啊! 比賽當日見倒呀, 加了大量補給品, 令作品更有性格!
    [版主回覆12/06/2011 23:48:25]無錯"比例會"比賽項目較為全面,係每年香港模型界一大盛事. 至於油兵仔呢,都係未掌握得好,要再油多D練習吓先得!
    [模型男回覆12/06/2011 09:03:19]香港模型界最大盛事播, 小弟年年都去架! 今年戰後AFV少之又少, c hing的M113係異數, 部車如果加幾個美軍就更正喇!
    [版主回覆12/05/2011 23:16:10]原來男兄有去睇比賽,仲有留意小弟部劣作! M113係小弟極喜歡車種之一,所以偏心地加上大量補給品,希望更有睇頭喇!

    回覆刪除
  3. 比賽日,我有投你一票
    [gouf23回覆12/20/2011 03:24:52]thx
    [版主回覆12/20/2011 00:31:08]多謝欣賞!
    c hing 的小情境都好特別呢!

    回覆刪除