三月十一日星期日
上一次因為準備不足, 未能充分遊覽 "魚市場", 一些同事也空手而回.
所以這個星期天決定 "再接再厲".
出發!
場中一景
最後大家也買到心頭好了.
沿港口的海邊回程之際, 看見了一個停泊在靠岸邊的東西
U-434 潛艇
曾經服役於俄羅斯海軍, 非核動力潛艇, 執行偵察任務, 現在作為博物館的展覽潛艇.
原本可以進入潛艇參觀內部情境, 但除了我本人外其他同事也不感興趣, 唯有就此作罷,繼續行程.
下一站 :
同事對動物園興趣不大, 對熱帶水族館反而很雀躍, 所以只參觀水族館. ( 有幾位同事是養熱帶魚的愛好者)
消磨了一個下午, 也過了充實的一個星期天!
三月十二日至三月十六日, 星期一至星期五.
待續.....!
嘩,部潛艇正喎!這種東西不是時常有機會見到,錯過了入內的機會頗為可惜!
回覆刪除[版主回覆05/31/2012 13:18:33]無辦法喇! 同行之中,除咗我自己係軍事模型迷之外,其他人都唔係,佢地當然唔感興趣.
同意堂大人所言。
回覆刪除希兄班同事真夠「老友」,潛艇已經係眼前,入去打過轉不過15-30分鐘,咁都唔遷就…(離間下先...)
.
(P.S. 乜今時今日D麵包同德國腸變晒樣?)
[版主回覆05/31/2012 13:30:53]哈哈! 佢地無興趣都無辦法,何況要入去參觀要收入場費,唯有我遷就佢地喇!
另外,德國腸同麵包其實真係唔錯.(不過酒店早餐日日都一樣,真係會食厭,午餐係飯堂反而較多選擇.)