2011年9月26日星期一

MARDER III M (三)

繼續上回製作----蝕刻片!


先做比較煩瑣的炮彈儲存筒!



不知道自己是不是年紀老邁手腳緩慢 , 加上經驗不足 , 二十七個儲存筒和三個外架,花了兩個多星期時間才完成! (小弟是上班一族,只可以用工餘時間 )



第一次做可動鉸的箱子,又是經驗不足,險些弄壞了.



問題來了! 其中一個箱子比例上做大了一點 , 跟田宮原來的塑膠件有出入 ,



有圖有真相 ! 考證一些真車照片.



蝕刻片零件比例上比較正確而且精細,結果都是用上了.



蝕刻片制作上花時間確實不少 , 零件多而且細小 , 所以進度緩慢 !



但效果的確比塑膠件好 ! 唯有繼續努力吧 !



待續......!


 


 


 


 


3 則留言:

  1. 手工不錯呀! 做得很工整 那些炮彈儲存筒真很難搞呢!
    請問加pe前噴灰有何好處? 起初看見灰色膠件我還以為自己記錯了是威龍出品呢!
    [版主回覆09/26/2011 18:53:00]男兄見笑了,手工馬馬虎虎談不上工整.
    加 pe 前噴灰 ? 灰色膠件 ?
    我重未噴灰喎 ! 可能影相時候燈光偏色 , 加上部 DC 仔白平衡控制唔好,所以誤導左你 .(我影相技術比砌模型更差) .

    回覆刪除
  2. PE高手!請問有無用哪款PE工具來幫手的?
    [版主回覆10/14/2011 22:47:52]學習就唔講得 , 多D黎大家交流下喇 !
    [貴回覆10/14/2011 21:48:09]謝資料。咁少工具就搞得惦PE,我會向你(和模型男兄)多學習。
    [版主回覆10/13/2011 22:29:20]首先多謝師兄你回應 ! PE高手 ? 小弟三腳貓功夫不敢當 , 大家交流一吓罷!
    工具奇實只係用田宮PE 鉗 ( 上面第一張照片見到個把) , 再加上直咀同彎咀 tweezer 鉗 , 暫時都ok夠用 !

    回覆刪除
  3. 嘩~~勁!!
    摺pe好似摺紙咁.
    儲存筒既效果好正!!
    比我就投降了.....
    [版主回覆11/10/2011 13:05:35]哈哈!過獎喇!小弟摺pe經驗其實好小,仲有排學.
    ps:師兄既開發者密語,我都係捧場客!

    回覆刪除