ACADEMY M113A1 !
車輛主體簡潔!
各零件一覽!
模型買了回來已經剪件打磨一段時間,但一直未有再進一步行動.
直到近期買了"eduard"的蝕刻片,可以追加各部分細節!
車廂地板用上蝕刻片後!
看圖說故事!
零件七零八落,逐一加上!
蝕刻片的比例和組合度很好,制作過程相當流暢!
車廂內部先行上色!
套件附帶的拼接履帶,縮膠情況很明顯!
地獄打磨!
車身部份也用蝕刻片追加細節! (太投入製作了,很多地方忘記了拍照)
車頭部份六角螺絲釘,因為脫離模具的問題變形,需要重做!
由於手頭上沒有合用的零件,只有用上"Lion Roar" 六角螺絲帽代用,再將小洞填補!
其他各部份打磨,上底灰檢查,準備上色!
發現原來"LEGEND" 有樹脂改件,當然買下來追加上去!
進入上色階段!
待續........!
呢套我都有呀, 睇吓c hing示範先! 今次落足補品, 越南戰場的M113加上沙包有說服力好多!
回覆刪除[版主回覆11/28/2011 22:52:05]哈哈! 睇我錯誤示範至真!
車廂坐位的皮帶有些既是放歪的,按物理規律便不可能平貼在坐位,應該轉彎位會拱起的。PE本身出到平貼,可能係阿茂整餅搞錯左。:P
回覆刪除[版主回覆11/28/2011 22:34:50]有道理! 平時坐車觀察,安全帶轉彎係不可能完全平貼坐位,套pe呢點係敗筆.(唉!已經上色完成,只好接受喇.)
師兄會加人仔嗎?
回覆刪除[版主回覆12/01/2011 22:24:23]首先多謝你回應先! 其實車已經砌好咗,但係我懶未影相未update啫.我油人仔技術唔多掂,要練習多D先得,暫時唔考慮喇!