2011年8月19日星期五

MARDER III M (一)


1/35 田宮的舊出品 .


產品推出已經不知多少個年頭 .相信不少AFV模型愛好者也擁有甚至已經制製作過了.



田宮一貫的風格 , 開模簡潔部件不多.



附上唯一的一片蝕刻片.



田宮AFV產品的風格 , 軟膠履帶 .



初步車體 "假組" , 田宮的組合度沒有令人失望!


待續......!


 


 


 


4 則留言:

  1. 這部車小弟也有, 但當然開工就有排都未輪到!
    師兄會否加補品? 軟膠履帶不換有點不爽呢
    [版主回覆08/27/2011 01:59:00]忍唔住都要加補品了! (請睇小弟下一篇)
    軟膠履帶的確想換,但係市面上可以買到都係活動履帶,部車唔係活動懸掛好似有D浪費.考慮中!

    回覆刪除
  2. 履帶可考慮龍記的 magic track, 但香港似乎沒有, 要上網訂, 比 modelkasten 平一些:
    http://www.cyber-hobby.com/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=3445
    又或可在模型網二手買賣區向模友徵求
    [版主回覆08/27/2011 10:31:00]多謝發燒男兄的資料!
    龍記的 magic track 原來可以獨立買!不個要上網訂比較麻煩.但係總算多個選擇!可以考慮下.
     
     

    回覆刪除
  3. Tristar 的38t 履帶獨立發售,不過Tristar 好似已經唔做門市,一定要拍賣(http://goo.gl/V61QY)才開舖交收。康甜有好多貨,貴十幾蚊。這條履帶唔係好夾Tamiya 的Marder III M 的驅動輪,除非將驅動輪兩片齒碟夾著的距離加闊約0.5mm。仲有,履帶的活扣能力極脆弱,睇怕要用膠水黐實。
    [版主回覆10/24/2011 01:30:19]哈! Tristar 原來有獨立38t履帶賣, 多謝你提供資料! 但係唔夾田宮驅動輪? 似乎師兄呢方面都有研究, 如果只係要加闊驅動輪0.5mm,問題應該唔大. 睇怕都要出去康田一趟了.

    回覆刪除
  4. 驅動輪加闊約0.3mm遷就就成,0.5太多。但再研究下,毋須加闊亦可,修改Tristar出錯的齒距可能更容易。現在砌緊條履帶,過兩天小弟出帖會細說。

    回覆刪除